Tröttast!

Sliten som aldrig för sitter jag i min mäktiga operatörsstol och längtar tills klockan ska bli 6 så jag kan åka hem och sova, för det blev inte mycket av det under natten som var. Kom inte i säng förens 02:00 och gick upp 05:00 för att sedan dra mitt trötta arsle till jobbet. Att jag är bakfull gör inte saken bättre. Trodde även att jag hade satt min sista potatis när jag kom in på min arbetsplats imorse och får besök av högsta hönset här på karbiden. För ibland kan cheferna köra alkoholtest på oss och speciellt efter en dag som sista april. Och jag som förmodligen fortfarande var full höll ju på att skita ner mig, men dra ballen i gruset vilken tur jag hade för hon ville tydligen bara hämta ett papper och snacka lite, något lättad man blev.


Men hur som helst, jag slutade 6 på eftermiddagen igår, efter det skjutsade jag Aidah och Cissi till stan, dumpade Cissi vid ån som skulle ragga upp någon rottweiler, körde över en fågel, släppte av Aidah hos en polare, åkte hem för att byta om. Sen skulle jag grilla med Nolbyligan men så blev det inte så jag fick köpa en burgare på Statoil istället. Åkte sedan hem till Larsa där var även Fundin, Åberg, borg, Palulis (som otroligt nog drack öl), några andra killar å en massa tjejer. Var rätt trevligt där men allt roligt har sitt slut, speciellt om man ska upp 5 på morgonen efter så när jag sänkt min sista öl kände jag att det var dags att gå hem och då hade klockan även hunnit bli ett, så där tog kvällen slut.


Nä nu är det dags och göra någon nytta här!
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0