Tankar

Gick och la mig tidigt igår för att kunna greja med bilen samt åka till och kolla lite innan jobbet men trött som man är så vaknar jag en halvtimme innan jobbet och har då sovit 17 timmar. Det måste ju fan vara världsrekord!? Aja imorgon jobbar jag min sista natt, tyvärr så betyder det att jag blir nykter hela den här helgen. Något som är ännu mer tragiskt är att jag jobbar nästa helg också men på ett sätt kan ju detta vara bra för det ger mig chansen att ägna mig åt lite hårdträning och inte förstöra träningen med alkohol, min plan är att gå en mil och träna 1 timme på gym varje dag fram till den 15onde då jag ska tatuera mig och inte får anstränga mig på typ en vecka. Så nu återstår att se om man lever upp till sina ord bruka ju inte gå så bra när det gäller träning :P Går det bra lär man ska fortsätta när tatueringen är läkt och fram till sommaren dock så lär jag inte kunna hålla mig borta från alkoholen men det är ju bättre än ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0