Slött..

Skulle egentligen ut med Hönan och Habrich ikväll vilket inte händer ofta då de i princip är ledare för Nykterhetsförbundet och vanligtvis dricker saft å doppar pung, men tyvärr så banga dom och nu ska vi på bio istället men det är nog rätt bra för då slipper jag risken att kanske förstöra min tatuering som gjordes igår som är väldigt känslig den första veckan..




Det var för övrigt det värsta jag gjort i hela mitt liv, har aldrig känt sådan smärta förut, kan tänka mig att det känns ungefär som att stoppa dasen i en mixer!


Under veckan har jag även jobbat det var väldigt jobbigt då jag bara fick en massa skitjobb hela tiden... och jag är väldigt sugen på att ge den jag byter av en jävla dagsedel. Den här människan eller snarare pungråttan skiter i att göra sina uppgifter så att en annan blir tvungen att göra, han förstör saker på grund av sin okunnighet och inte nog med det, den fan käkar upp mina bananer!!!!!! Han borde fan halshuggas


Fan jag är bra sugen på att dricka, har ju trotts allt varit nykter i 3 veckor så jag funderar starkt på att sänka några öl imorgon men vi får se vad som händer nu ska jag iaf börja gö mig klar..


Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Micke

"och inte nog med det, den fan käkar upp mina bananer!!!!!! Han borde fan halshuggas"

Det är det roligaste du sagt/skrivit någonsin.
Jag kan se det framför mig! HAHAHAHAHAHAHA

2008-05-17 @ 03:20:38
URL: http://Tensai.blogg.se
Postat av: Jim

sjukt ju, vem fan käkar av mat som en medarbetare haft med sig? :D en sak om han hade fråga men de hände inte..!

2008-05-17 @ 08:29:10
Postat av: Micke

SKRIV I BLOGGJÄVELN BÖGJÄVEL!

2008-06-02 @ 13:13:55
URL: http://Tensai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0