Hulken?

Som den tappra riddaren man är så skulle jag vilja påstå att man har tränat som en elitidrottare denna vecka


Måndag: Gick några kilometer, tränade på gym, spelade tennis

Tisdag: Gick nästan en Mil, 6 timmar på Boda borg, gick Tarzanstigen

Onsdag: Lirade tennis, tränade på gym

Torsdag: Idag ska vi gå någon stig i Timrå samt lira tennis och träna på gym!


Är man inte expert så säg!


För övrigt så var jag och Palulis på två bleka kompisar och solade igår, om ni tycker en kokt kräfta är röd då har ni inte sett mig kan jag säga!


Kommentarer
Postat av: Micke

HAHAHAHAH! Notera att du nämner Bodaborg och motherfucking Tarzanstigning i ditt träningsschema.

*fnizz*

2008-05-09 @ 01:07:21
URL: http://Tensai.blogg.se
Postat av: Jim

haha jag vet :P med det är mest för skoj, men jag kan ju säga med största säkerhet att om man går tarzanstigen istället för att gå vanligt så bränner man säkert 3 gånger mer kalorier. och boda är inte så illa det heller..

2008-05-09 @ 02:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0