Lördagen!

Kvällen startades hemma hos mig. Nattens tappra riddare bestod av Lunkan och jag, resten av vår umgängeskrets var ju inte så sugen på krogen så de blev bara vi.. men men vi hade rätt kul iaf, vi satt och lirar guitar hero och pimpla öl och några vodka lime drinkar.. För övrigt var jag 3 % ifrån att klara ut guitar hero 3 på medium!!

Som jag sa i förra inlägget skulle jag ta det väldigt lugnt och det gjorde jag även, när vi kom in till stan vid 11 så var jag i princip nykter och vi beslöt oss för att börja på Svensson, på väg dit träffade vi Malin och Sandra. Malin var för övrig mycket imponerad över min rakade skalle :p

Väl inne på Svenssons var det bara en massa Bratts så vi drack en öl och gick vidare till Coppers men där var det en ofantligt lång kö så vi gick på Irish istället, men där var det också bara massa proppar så vi skyndade oss att dricka upp vår öl för att sedan kunna dra vidare.

Därefter landade vi på stadshuset. Där var det helt okej förutom att man fick stå i toakön ca 20min för att lätta på trycket. Men vi träffade iaf en massa trevliga personer där så vi beslöt oss för att stanna där. Så vi beställde in massa drinkar för att bli På G och lunkan som redan hade passerat ?på G? och blivit rätt sne :p skulle ju självklart köpa en 8:a colagrogg och medan han drack den så gick jag på toan. När jag kom tillbaka hade jag räknat med att se Lunkan ligga och sova under stolen eller liknande men icke för jag kunde inte ens hitta min veka sidekick och den fan svarade inte på mobilen heller!!

Och för det andra kunde jag inte hitta någon annan jag kände heller så jag begav mig mot max ihopp om att hitta någon söt tjej som inte ville sova ensam, skjuts hem eller bara en jävligt god burgare. Det enda jag lyckades få var en äckligt torr burgare.. så jag satt där och funderade på vad jag skulle göra och märkte att jag bara hade 150kr kvar vilket inte räcker till taxi och inte ens till svarttaxi? så jag satt där och blev bara tröttare och tröttare..

Helt plötsligt blir jag väckt av 2 poliser som tydligen inte uppskatta att jag satt där och sov så det bar av till stationen där jag fick spendera kvällen i den kallaste cellen jag nånsin satt min fot i (var för övrigt den enda cell jag satt min fot i) dagen där på blev jag väckt vid 9 och gick sedan till navet och käkade ett skrovmål, dom hade för övrigt godaste pommes fritesen jag käkat i hela mitt liv där! Efter min goda frukost åkte jag hem och sov lite mer..

Kvällen blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig, men men jag hade rätt kul iaf!

Nä nu ska jag gö lite nytta för jag sitter på jobbet nu och jobbar min sista natt, sen blir jag ledig 6 dagar =)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: E

Kul blogg, det var Lina som tipsade mig. Det ser ut som om jag är den första som kommenterar :))

2008-03-28 @ 22:54:05
Postat av: Jimps

Man tackar, kul att du gillar den, och tack för min första kommentar =)

2008-04-02 @ 03:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0