In 2008-03-22..

Jim created this Blogg with blood sweat and tears. This will be my first contribution to this Blogg:

Trodde aldrig jag skulle skapa en blogg men eftersom dom blocka alla roliga Internetsidor på jobbet idag plus att min ärkerival Micke har tjatat att jag ska börja blogga i över ett år så kändes det som att jag lika gärna kunde börja med det..

Detta är som sagt mitt första inlägg så jag kanske borde pressentera mig för er som inte vet vilken otroligt cool kille jag är!

Mitt namn är Jim och jag blev hela 23 år nu i februari. Nu får ju gärna åldrandet sluta!! På min fritid gör jag i princip inte ett skit, iaf inte nu på vintern, jag brukar köra skoter men det är ju svårt när man saknar snö, sen brukar jag åka skidor
..ca en gång vartannat år.. Som tur är finns det en tidpunkt under veckan då jag kan roa mig. Ni med en skarp hjärna förstår nog att jag menar helgen. Under helgen finns jag vanligtvis på krogen där jag tar igen en hel vecka av misär och då kan de gå vilt till, eller så blir man väckt av vakten när man däckat med huvudet i nötskålen..
Jo jag har ju faktiskt ett jobb också, ett skiftjobb (Processoperatör) på Akzo Nobel då jag jobbar 4 dagar och är ledig 6 dagar osv..
Jag har egen lägenhet och bor ca 1 mil utanför Sundsvall...

Jaja de var lite om mig, nu måste jag göra lite nytta för jag jobbar faktiskt nu..

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0