Tummen ner, Kuken upp!

Ännu en helg har passerat men som tur var så behövde jag inte vara nykter som jag har varit de tidigare helgerna så jag var glad som en fluga i en bajskorv!



Fredagen började med ett skrovmål och någon öl i väntan på discomörten som en jävla tid på sig. Jag misstänker att han ruskade tupp ca 100 gånger innan han till slut kom och hämtade upp mig strax efter 9. Därefter åkt vi ner till någon skum fest i Kvissleby där man blev antastade av fulla småtjejer som försökte slita kläderna av en. Även en misär lukt fyllde lägenheten, svettlukt! Men om man bortser från allt det så var det rätt trevligt där.



Lite senare den kvällen skulle de som hade festen på krogen så vi var tvungen att avlägsna oss, tyvärr var jag den enda som också vill på krogen så vi drog vidare till en annan fest som hölls av några som var 40+, där var det verkligen sämst, jag satt i soffan typ hela kvällen och filosoferade medan Pontus och Gran argumenterade med varandra om en massa skit (ja det var nästan så de diskuterade bajs). Vid min sida satt även en högklackad Hellsén med keps, det var vad Pontus kallade honom.



Sen skulle tydligen Mörten och Oskar dra vidare på någon annan fest men istället för att hänga med så åkte jag in på krogen och mötte upp mannen som kan prata med renar även känd som Tommy B som hade med sig en kompis från jobbet (renfarmen) och en grabb som vi båda har gått i skolan med, vi började iaf med att gå in på BK där vi träffade en massa roligt folk. Billefjord som nyligen varit utomland och är brun som fan jämförde solbränna med mig en massa gånger och eftersom jag är vit som snö kändes det ganska deprimerande så nu ska det solas så jag blir brunare än Billefjärten :P



Sedan traskade vi iväg till Oleary's där var det hyfsat sämst så vi drog vidare men upptäckte då att klockan var 3 så vi drog på max för att käka, efter ett magnifikt maxmål var det dags för oss tappra hjältar + Tommy att röra sig hemöver. Vi fick inte tag i någon skjuts så jag föreslog svarttaxi men Tommy som är lite rädd för folk som inte har svenskt efternamn ville hellre åka hem med sin mamma, så vi åkte med henne.



Vaknade upp runt 5 på eftermiddagen på lördag och mådde rätt bra vilket hör till ovanligheten. Gjorde mig redo och drog sedan till Purre som hade grillfest och blev kvar där i princip hela natten, var faktiskt roligare än vad jag väntat mig, vi satt och lira guitar hero 3 och hade mycket trevligt. Det roligaste på hela kvällen var iaf när Primen skulle dra i mina hängslen, något snopen han blev när han märkte att de var målad på t-shirten, HAHA!



Till slut blev storbonden trött och stängde ner festen och alla drog hem, men eftersom jag inte är som alla andra så drog jag på efterfest i Nolby hos Fundin, där det satt ett gäng killar och tjejer. Satte mig där och drack rosa drinkar (japp jag hade blanda spriten med hallonsaft) och hoppades få stoppa korven i något av bröden men tyvärr så var de redan ockuperad och 2 korvar i ett bröd är inte min stil, så jag satt där och blev jätte full istället och traskade hem runt 6 på morgonen

Dagarna efter var ett helvete. Jag klev inte upp ur sängen förens på måndag kväll då jag åkte till stan och lirade lite tennis med några polare, som vanligt var jag bäst :p



Ikväll ska jag grilla med Nolbyligan och ta någon öl men det blir dock en tidig kväll för mig då jag ska upp och jobba 06:00 dagen efter...



Hej och hå, nu måste jag gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0