Super Jim Kart

Läste någon stans att det skulle komma ett nytt Super Mario Kart till Wii och eftersom jag spenderade en stor del av mina ungdomliga dagar med att spela Mario kart till de äldre Nintendo konsolerna så måste jag bara skaffa detta spel till Wii och en kul grej är att man kommer att kunna styra fordonen med en ratt som man applicerar kontrollen i. Eftersom jag var den stora Mario kart mästaren när jag var yngre så tänker jag satsa på att bli bäst även nu men det finna vissa filurer som tror sig vara bättre än mig men jag ska allt visa vart skåpet ska stå!



Under gårdagen blev jag väckt under hemska förhållanden, jag hade gått och lagt mig 03:00 på morgonen och 09:00 på morgonen så är det någon propp som bankar kanske 100 gånger på min dörr så jag kliver upp ur sängen helt groggy och försöker få ner det gamla hederliga morgonståndet och går vinglandes till dörren och öppnar, där står en man och en kvinna, jag tar ett steg tillbaka för att inte spetsa de starkars oskyldiga människorna med en inte allt för samarbetsvillig kärlekspåle. Dom berättade att de var från nått företag och att de skulle göra en lägenhetsinspektion och då kom jag håg brevet jag fått från min hyresvärd som förvarnade mig om att de skulle komma idag men jag hade inte räknat med deras ankomst förens efter lunch, hur som helst gick de igenom hela lägenheten från golv till tak och jag satt som en zombie framför datorn och hoppades att de skulle ge sig av någon gång så jag kunde fortsätta min skönhetssömn. Tillslut gick de och jag kunde återigen sova.



Nu är min sjukskrivningsperiod slut och jag sitter faktiskt på jobbet just nu och är inne på sista nattskiftet så från och med kl. 06:00 imorgon så är jag ledig 6 dagar vilket leder till att jag ska festa både fredag och lördag för att ta ingen alla helger man har suttit hemma nykter vilket är en hel del. Har planera lite om att gå ut med Micke och hans bananliga(bandana?) på lördag men på fredag har jag inga planer alls, hade kanske varit kul att dra på någon byfest här hemma men först måste hövdingen rådfråga gudarna om vi tillåts ha en sådan men det ska nog gå bra eftersom Mörtsson som under förra somarens parningssäsong rymde iväg med grannbyns ända 14åring har nu återvänt som stolt pappa till två vårtsvinsungar, han dumpade tydligen 14åringen efter att insett sin djuriska åtrå. Så man kanske skulle festa lite med honom på fredag då. d.v.s. om han hittar någon barnvakt till kultingarna :D hahaha


Snart har man även tatuerings tid och jag har inte en aning om vad jag ska göra.. men men nu måste jag återgå till jobbet för jag måste hinna gå en sväng innan Scrubs



Tack och bock, sug min cock!


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha jag älskar att läsa din blogg, den äger ;D

2008-04-25 @ 16:31:40
URL: http://www.linasgarderober.tjejsajten.se
Postat av: Jim

Tack och bock =)

2008-04-30 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0