Galna tider!

Kom i säng runt 6 imorse och av någon outgrundlig anledning så vaknar jag halv 10!? Sen dess har jag suttit här och varit allmänt slö. Jag försökte även duscha förut utan att blöta ner mitt sår. Jag la en massa plast på såret och tejpade över med ca 100 tejpbitar, och självklart missar jag en litet öppning så det blev ju en simbassäng under all plast och tejp...


Jag förmodar att de flesta har fått brev från Skatteverket nu angående Skatteåterbäring, det har även jag, med höga förväntningar på att få runt 6000-8000 tusen öppnar jag mitt brev, men som sagt så heter jag Jim och skulle otur ha ett namn skulle det heta Jim! Fick dock tillbaka 2500kr så det kunde ha varit värre men jag hade hoppats på mer :p


Var bort till Palulis i förrgår med datorn (bärbar) och invalid som man är nu så fick han agera packåsna och bära mina saker hem till honom. Väl hemma hos honom så packa jag upp mina saker på hans säng och satt mig där och slösurfa medans Paulis satt och darra efter att ha blivit jagad av björnar (kommer till det sen) och Cissi låg i sängen med mig och käka på någon typ av djurtestikel. På tal om Cissi så la hon en sats mensblod på mina skor förra veckan, jag tror hon vill att jag ska parkera bussen i hennes pastejkök.


Hur som helst så verkar inte jag vara den enda som pratar i sömnen för alls vår Palulis skrämde livet både Cissi och Aidah när han låg och sov och i drömmen blev jagad att björnar. Aidah som var vaken märkte att det var något skumt med Palulis och kunde till och med höra hans hjärta banka som fan och strax där på började han skrika och ge från sig massa ljud så Cissi & Co sket ner sig, sen när han vakna klämde han ur sig att han blivit påsatt eller liknande av en björn, eller hur var det? :p


Nu när vi har rikta lite uppmärksamhet mot Palulis så kan även jag erkänna jag betedde mig lite skumt när jag låg och sov igår. Jag hade sovit dåligt hela natten och vaknat flera gånger. En utav dessa gånger så tyckte jag mig se någon framför mig, efter någon sekund kunde jag se att det var Palulis som stod och mixtra med mitt kontaktuttag och helt plötsligt började han skaka som en brylépudding under jordbävning och sjunk sedan ner på golvet, när jag sedan reste mig upp för att titta till honom så var det bara en stor dammhög kvar. Tände därefter lyset och högen med damm försvann, så jag la mig under täckte och sura lite över hur dum jag var som trodde på vad jag såg...


Jag börjar för övrigt bli jävligt trött nu, skulle vilja sova men då lär man inte kunna sova inatt, så jag tror jag ska lira lite gitarr hero 3 som jag nästan har klara ut på normal, har bara en låt kvar sen blir det hard vilket jag har testa och jag måste säga, det är fan omöjligt!


Snart kommer nog morsan med lite mat åt mig, hon bör anlända vilken sekund som helst så jag avslutar nog här


Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: emma

hha.. kommer du ihåg när du letade efter fickknivarna jimpan när vi hos dig :P hahaha!

2008-04-05 @ 19:23:38
URL: http://emmaac.blogg.se
Postat av: Jim

hehe nä inte vad jag kommer ihåg, nu äre nog du som drömt :p hehehe

2008-04-06 @ 12:12:45
Postat av: emma

hahah,så klart du kommer ihåg det.. vaknade av att du prata i sömnen ;P

2008-04-07 @ 22:37:45
URL: http://emmaac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0