Fredagens bravader

Kvällen startades hos Palulis och aidah som skulle bjuda på käk. Kvällens eminenta riddare bestod av Palulis, Aidah, Lunkan, Lina och med mig i spetsen. Hur som helst så hade väl Habrich duon glömt att laga maten eller nått för vi fick ringa och beställa pizza istället, men pizzan var jävligt god så det gjorde mig absolut inget. Jag tog för övrigt en mexicana med ägg! *mums*


Efter att ha käka upp pizzan och druckit någon öl så begav vi oss vidare mot staden (alla utom Palulis) där en lite dam vid namn Emelie skulle ha förfest. Hos Emelie satt det för tillfället bara några tjejer (kanon enligt mig) men lite senare så kom det en massa annat folk, dock bara killar i princip. Sen kom även Björken vilket var trevligt eftersom man inte kände de andra killarna och kan ju inte påstå att jag skulle vilja det heller.  Hur som helst hade vi trevligt där men klockan började bli mycket och ingen verkade sugen på att röra sig ner över så jag och Björk gick och mötte 2 killar på gatan nedanför och gick sedan till krogen. Björk och dom andra två ville på daltons men jag kände att det inte var nått för mig så jag gick till Svensson där jag skulle möta Lunkan.


- tror ni han dök upp? Svar nej!  Vi får hoppas att han blev påsatt an någon mc knutte i en mörk gränd! :p



Bilder Från förfesten hos Emelie




Så Jag bestämde mig för att gå vidare mot Oleary's där jag träffade Björk och Oskar som stod i kön, vi bestämde oss för att gå på BK (Coppers) då kön till Oleary's var lika lång som Kinesiska muren !!


Vakten på BK var inte så sugen på att släppa in mig eftersom han påstod att jag hade ställt till trubbel på Oleary's helgen innan och hade bråka med någon vakt men efter en lite diskussion så kom vi fram till att det måste varit någon annan, vilket jag också tror. När vi kom in så träffa vi en massa kända ansikten, bland annat Lidde som man inte sett på rätt länge.  Några öl senare så var det tydligen stängnings dags, (tiden går fort när man har kul) men vi hade då hört rykten om en fest i Svartvik så jag och mina sidekicks bestående av Björk och Oskar drog dit för att kolla läget, väl på festen rådde det

alkoholbrist. Men som tur var fick jag iaf en öl av Oskar och någon grogg av Björk. Tyvärr så hade han ju inget groggvirke så då fick jag den eminenta idén att grogga på blåbärssoppa som tydligen var den enda dryck som fanns i kylskåpet. Av någon konstig anledning så tyckte jag den var rätt god men det kan ju bero på att man var rätt full också..


Efter att vi varit där någon timme så började folk somna lite här och där så vi insåg att det var dags att dra vidare, vi begav oss mot Njurunda till Pernilla och Anna som höll en efterfest till vår ära. Väl där så bjöds det på kex och någon typ av gourméost samt lite öl om jag inte mins fel. Kan ju påpeka att jag slukade typ hela ost själv, var förbaskat gott :P


Sen blev vi alla mycket trött så vi tog första bästa sovplats och somna. När jag vakna på morgonen så hade dom andra tydligen varit på ica och köpt frukost så man bjöds på värsta frukostbuffen när man klev upp. Mycket uppskattat =)


Sen skjutsa Pernilla hem oss eller björk och Oskar blev avsläppt hos Håkan där tokarna skulle börja dricka igen, notera att klockan inte kan ha varit mer än 12 :P


Ajaa blir lugnt någon helg nu eftersom jag inte får belasta bukmuskeln på 4 veckor..


På återseende /// Jim


Kommentarer
Postat av: Micke

Kul att du snott halva ditt ordförråd av mig....

2008-04-02 @ 22:06:57
URL: http://Tensai.blogg.se
Postat av: Jim

hah men nu får du lugna dig, det är förmodligen tvärt om sen du följde min dagbok på lunar ;)

2008-04-02 @ 23:15:47
Postat av: Micke

Chansen att du skulle använda ett ord som eminenta är lika med noll så fuck you.

2008-04-03 @ 16:32:23
URL: http://Tensai.blogg.se
Postat av: Jim

jaså! varför inte? förresten, att kommetera en annan persons blogg och påstå sig ha patent på svenka ord är väl rätt fjantigt eller håller du inte med!?

2008-04-03 @ 21:45:50
Postat av: Lina

hehe vad roligt att du börjat blogga sork ;) kanske ska ta och länka dig i min blogg så du får mer läsare :D

2008-04-03 @ 22:39:35
URL: http://www.linasgarderober.tjejsajten.se
Postat av: Mannen myten legenden

hehe micke vart ägd :P skyst blogg el sorko :) / Lunkan

2008-04-03 @ 22:39:59
Postat av: Steffo

Totalt pwnd blev han!!

2008-04-03 @ 23:30:55
Postat av: Jim

Lina: jo de är ju
rätt kul, synd man knappt har nått liv och bara sitter hemma så man har ju inte allt förmycket att skriva om.. får du gärna gö =)

Lunkan: Japp saningen ägde han! man tackar! =)

Steffo: Det kan du hoppa upp och sätta dig på! ;)

2008-04-04 @ 02:28:23
Postat av: Micke

Risken är ganska minimal eftersom din allmänbildning och akademiska nivå ligger strax under en utvecklingstörd säl.

PWN! LOL!, XD.... tönt:P

2008-04-07 @ 16:32:24
URL: http://Tensai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0