Campai!!

...Skulle jag vilja säga nu men tyvärr så är jag fortfarande invalid och kan inte festa och ha kul som alla andra.. Har inte gjort så mycket den senaste tiden så jag har inte haft något att skriva här men nu har jag faktiskt varit utanför lägenheten 2 dagar i rad så nu tänkte jag skriva om mina otroligt intressanta äventyr.


Äventyr 1: För att jag över huvud taget skulle överleva den expedition skulle jag behöva en tapper sidekick och en ståtlig springare som tur var kunde jag leja den obarmhärtiga riddaren Robert och hans springare Kia för ett stycke bananer. På väg mot vårt mål som i detta fall var de fördömdas sal var vi först tvungen att komma ner via dödens backe och det ska jag säga var inte det lättaste med tanke på att den var full av is, när vi var vid backens slut och trodde att faran var över blev vi attackerad av en häxa som försökte utför förhäxa oss, som tur var skrämde vår ståtliga springare iväg henne med ett jättevrål!


Väll framme vid vårt mål fick vi en uppenbarelse om att bara en av oss kunde gå in och eftersom det var jag som behövde gå in så gick jag försiktigt in genom de enorma portarna till de fördömdas sal (även kallat Icas entrérum) och efter att ha letat ett tag så hittade jag till slut vad jag var ute efter, en skattkista med något så mäktigt i att till och med Chuck Norris skulle dallra av rädsla (en extern hårddisk) så jag tog min mäktiga skatt och sprang ut genom portarna och mötte upp mina sidekicks som nästan hade fryst fast i marken, vägen hem var rätt lugn förutom ett gäng troll (notera att ena kallas råttan) som blockerad vägen men inget värt att nämna. Mission Accomplice!!


Äventyr 2: Var i detta fall en tripp till tokstollarnas land (även kallat Birsta) för att överleva en sådan tripp och inte dö av tristess behöver man en narr som kan underhåll en, och eftersom jag bara känner en sådan fick Micke göra mig sällskap. Efter en väääldigt lång vistelse på Ikea så drog vi vidare till Birsta City för att få i oss lite käk och som alla andra riddare ville jag ha mitt mjöd till köttet men fick nöja mig med en sprite zero.. Därefter drog vi till byns tatuerare som var hela poängen med resan efter att ha erbjudit 5 tunnland mark, 3 får och en babian (Lunkan) så fick vi en rätt bra deal på 2 grymma tatueringar. Nöjda och glad begav vi oss hemåt. Mission Accomplice!


Det var allt jag hade att skriva nu ska jag och Palulis lira lite wow som den nörden man är, fast de kan ju bero på att jag inte får gå ut och fest nu men hur som helt, hare bra. Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: lina

haha palulis blir glad när du inte får festa, så han har spel sällskap :D

2008-04-14 @ 15:17:56
URL: http://www.linasgarderober.tjejsajten.se
Postat av: Jim

haha! så sant :P

2008-04-14 @ 15:45:28
Postat av: Micke

Fast det stavas visst Kampai eller i en del fall kanpai beroende på distrikt och dialekt.

Dagens lektion avslutad.

2008-04-14 @ 17:52:36
URL: http://Tensai.blogg.se
Postat av: Jim

Hah, besserwisserns återkomst!

2008-04-14 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0